הנהג תומאס ”נהג ומדריך מעולה בטביליסי“
אדם נהג ומדריך מעולה אוהב ישראל ובני אדם דובר עברית רהוטה עשינו איתו טיול יום אחד נהנינו מכל רגע לאחר מכן היה מוזמן מראש נתן לנו נהג בשם אווטו אדם נחמד דובר עברית אם אתם נוסעים לטביליסי דברו איתו כחודשיים לפני הנסיעה הוא תמיד תפוס ובצדק אין הרבה אנשים כאלה מיקצועיים ואנושיים אוהבים אותך תומס ציפי ויוסי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל