המדריך דויד קובוס ”מדריך מקסים “
דויד הוא לא רק מדריך מקצועי אלא גם בנאדם טוב, סבלני, מאיר פנים ועוזר מעבר למה שצריך. ממש חבר!
באנו לברצלונה- בעלי, הילדה בת השנתיים ואני:)
היתה לנו חוויה מאוד נעימה ובלתי נשכחת בזכות דויד! הכל הלך לפי הקצב שלנו, מאוד התחשב ועזר עם הילדה המון!
תודה רבה רבה! וכמובן כשנבוא שוב, ללא ספק נפגוש אותו:)
דרך צלחה ….!.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל