ויזה ומעברי גבול בהודו ”במעבר סונאלי הקפידו להביא שטרות נקיים!“
מטיילים יקרים שלום, רציתי לשתף אתכם בחוויה לא נעימה שעברתי במעבר סונאלי. סונאלי הוא מעבר הגבול בין הודו ונפאל (בדרך כלל זוהי נקודת מעבר למי שמגיע מורנאסי שבהודו). על תשלום הויזה יש להביא מבעוד מועד תמונת פספורט ו- 30 דולר מזומנים. אני נתתי לפקיד שטר של 50 דולר שהיה מעט מלוכלך והוא קרע לי את קצה השטר מול העיניים והחזיר לי אותו בטענה ש``הוא קרוע והוא לא מכבד אותו``... ובסיטואציה כזו- לך תוכיח שאין לך אחות... אז לכל מי שמגיע לשם, יש להקפיד על שטרות נקיים ו``מגוהצים יפה יפה :))
לכל מי שמזלזל בנושא הזה אני מזמינה אותו להעביר לילה בין הגבולות של נפאל והודו בין נהגי ריקשה שיכורים (שכן לא ניתן לחזור באותו היום להודו...)
בברכת דרך צלחה, מירית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל