טיסות בברצלונה ”לא לנסוע עם טיסות של ארקיע“
לבעלי מבנה גוף רחב, הכסאות במטוס צרים וקטנים מדי. אגב אני לא שמן אני קצת רחב ולא יכולתי לסבול את הטיסה היו עוד אנשים במטוס שהיה להם צפוף והם נאלצו לעמוד ברוב הזמן. השירות של הדיילות בסדר הן ממש משתדלות אבל מחלקים לשתות בכות חד פעמיים רגילים וקטנים, כך שאם רוצים עוד כוס (מה שבטוח שמכוס אחת של מים זה לא מספיק אחרי ארוחה), תאלצו לחכות לסבב החלוקה של כל הנוסעים. ואח``כ אם ישאר (מיצים לא נשארים) תקבלו עוד... למה לא מחלקים בקבוקים קטנים. אגב ההרגשה לחכות שימזגו עוד כוס מים מביישת וגורמת להרגיש שאתם מסכנים ורעבתנים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל