מריוס כאטאלין ”טיול ברומניה עם האחים הנהגים מריוס וגבריאל“
טיילנו עם מריוס ועם אחיו גבריאל שני נהגים אדיבים ומקצועיים, נותנים שירות מכל הלב, הכל בחיוך בסבלנות ובמקצועיות, ממליץ עליהם בחום., .
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל