תכנון טיולים בגאורגיה- שירה גפן ”טיול מאז השביעי באוקטובר בזכות שירה“
שירה היקרה
מאז השביעי לאוקטובר לא לקחתי זמן לעצמי.
העומס הרגשי, והעבודה עם החניכים הייתה ללא הפסקה.
באותה שבת הייתי לבד.
למעלה מ30 שעות מחכה לחילוץ.
ובתוך יומיים מצאתי את עצמי עם כל הקיבוץ מפונים למלון בים המלח.
אחרי תקופה של שלושה חודשים החלטתי לקחת קצת זמן לעצמי.
מהרגע שבו התייעצתי איתך לאן כדאי לי לטוס, היית שם!
אני רוצה להודות לך על תכנון טיול מ-ו-ש-ל-ם!
טסתי לגאורגיה, הגעתי למקומות שלא חשבתי שהגיע: הרים, נופים, שלגים, אתרים היסטוריים, עם המדריכים הכי טובים שיכולת לשדך לי.
תודה על טיול מדהים וחוויה לכל החיים.
באופן אישי הייתי צריך את זה וזה בזכותך.
כמובן שלא יכול לחכות כבר לטיול הבא.
תודה🙏🏻🙏🏻🙏🏻.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל