סאנראמו ”ביקור נפלא בסן-רמו“
לאור הטיפים שקראנו כך, היססנו אם לבקר בסן רמו. החלטנו לנסות ושמחנו שכך. היה לנו מזל. חנינו במקרה במקום שיש בו חניה חינם וירדנו למטה במדרגות, לכיוון העיר העתיקה. הסתבר שהדרך עוברת בסימטאות הצרות והמקסימות של העיר העתיקה, שהזמן עצר בהן מלכת והם כאילו יצאו מתוך סרט של פליני. זה איזור שגובל בעיר העתיקה התיירותית, אבל הוא אותנטי יותר מכל עיר עתיקה שראינו בטיול, וראינו הרבה. שכנות יושבות ליד הדלת מדברות בקול. חבורת קשישים משחקת רמיקוב (!). ואז הגענו לעיר העתיקה שמהווה את מרכז העיר התיירותית. גם שם מקסים.
בשורה אחת: לא לוותר על הסימטאות הישנות, שמעבר למרכז התיירותי!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל