ויזה ומעברי גבול בהודו ”אין מס נמל ביציאה מהודו למרות שנכתב“
מפורסם באתר זה כי יש מס נמל של 750 רופי ביציאה מהודו. אין כזה דבר! יש לנו 750 רופי שמורים לכל אחד לטיול הבא. אף אחד לא ביקש ולא דרש מס מיוחד בנמל התעופה בדלהי וששאלנו לא הבינו מה אנחנו רוצים. שווה בדיקה אולי יש מקרים מיוחדים או ארצות מסויימות שאליהן מגיעים מהודו ואז יש איזשהו מס. בכל מקרה , שטסים לישראל אין!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל