בר אנבביה ”פאב מגניב “
בזמן שהייתנו במדריד היינו בפאב בשם Enbabia Bar, שנמצא סמוך לכיכר המפורסמת פורטאה דל סול. הפאב הזה הוא בעצם כמו דיסקוטק, מלא מקום לרקוד ומעט מקום לשבת, כמעט כולם רוקדים מוסיקה טובה בכל הסגנונות ומכל הזמנים, היו שירים כמובן גם בספרדית והרבה שירים באנגלית מוכרים. כשאנחנו היינו המקום היה מלא באנשים והיתה אווירה טובה. אנחנו היינו בפאב הזה במסגרת סיור פאבים שהיינו, והיה ממש כיף ומומלץ למי שאוהב לרקוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל