אודי מאירי - תכנון טיול בויאטנם ”איך אכלנו אותה ואיך אודי הציל את הטיול שלנו בווייטנאם !“

אחרי תכנון מעמיק מול ספק ישראלי שיושב בווייטנאם ואין ספור הבטחות יצאנו לדרך.

נחתנו בהאנוי עם טיול תפור והבטחות לטיול אחר ואותנטי.

מהר מאוד הבנו שהאכילו אותנו קש וכשהספק דובר עברית ומבין את הראש הישראלי היה לו הרבה יותר קל להאכיל אותנו.

בהאנוי העבירו אותנו מאתר מיותר אחד למשנהו ושהגענו לסאפה שהובטח לנו שהיא הנקודה הכי טובה בצפון הזוועה התגלתה במלוא מערומיה.

העיירה נראית כמו אתר בניה, השבטים עסוקים בלמכור משהו ולהציק וכמות התיירים לא השאירה אפילו קמצוץ של אותנטיות. מה גם ששכחו ליידע אותנו שזו לא העונה הנכונה לסאפה.

חזרנו להאנוי מיואשים ומאוכזבים והבנו כבר מה מחכה לנו בהמשך - נין בין, הויאן, האלונג וסייגון והדלתא - כל מלכודת תיירים אפשרית.

הגענו אל אודי דרך אינספור המלצות והתקשרנו. אודי שלמרבה הפלא היה בהדרכה של קבוצה שלו בהאנוי הסכים להיפגש אתנו מאוחר בערב.

נפגשנו ומיד הבנו שמדובר ברמה אחרת לגמרי של הבנת השטח ושל סגנון.

אודי ישב בנה לנו מסלול חלופי שונה לגמרי ממה שהכרנו ובדיעבד הציל לנו את הטיול.

נתיבים שאפילו לא שמענו עליהם לפני שהיו פשוט מדהימיםםםםם גם בנוף וגם במפגש עם האוכלוסיה.

אטרקציות שלא חלמנו שיש שעשו לילדים את ההבדל והפכו טיול משמים לטיול מדהים.

אקולודג'ם שכל אחד מהם היה אתר תיירות בפני עצמו שלא לדבר על המיקום של כל אקולודג'.

כשניסינו לדבר עם הספק הישראלי שלו הוא ניסה לשכנע אותנו שאנחנו טועים ובלי ברירה הפסדנו חלק מכספנו לטובת ספק וייטנאמי מומלץ שהפעיל לנו את שארית הטיול.

בדיעבד היה שווה כל שקל ששילמו כתוספת וממליצה לכם לשבת עם אודי לפני שסוגרים מול ספק כזה או אחר.

היתרון הגדול שאודי הוא לא ספק תיירות וככזה הוא נטול אינטרסים ומייעץ הכי ישר והוגן.