נהגוס לונדון - הסעות בלונדון ”שרות מצויין “
הזמנו בחברה הסעה מהארץ משדה התעופה לוטון למלון, למרות אחור כשעה, חיכה לנו הנהג עם שלט ביציאה, לקח אותנו למלון בבטחה (שעה שלוש וחצי בבוקר) , חזרה הזמנו שוב נסיעה לשדה התעופה, למרות אחור קל בגלל הפקקים (עשר בבוקר) יצא לנו לחזור עם אותו נהג.
ברצוננו לשבח אותו על האדיבות והרצון הטוב לענות על כל דבר. שמו של הנהג אלי. רצוי תמיד להזמין נסיעת שאטל מה שיותר מוקדם, כדי להבטיח נסיעה, הן למלון והן חזרה כי לא תמיד ישארו כאלו ברגע האחרון. מה שחשוב יותר שאין הברזות בחברה, תמיד אפשר לסמוך עליהם שיגיעו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל