טיסות בברצלונה ”טיסה של אייר אירופה - טיסה טובה“
טסנו בחברת הצ`רטר אייר אירופה. הטיסות היו בזמן יחסית (איחור של עד שעה עד להמראה עצמה) בכל כיוון. אל תבנו על האוכל בכלל. הדבר היחיד שקצת הפריע זה הישראלי המכוער: דיבור קולני וצעקות, הצקות חוזרות ונשנות לדיילות. חבל. המראות ונחיתות מעולות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל