מסלול בן שבוע-שבועיים בסרי לנקה ”מסלול ובתי מלון מטיול בן 11 ימים בסרילנקה“

טיסות: דרך אייר קטאר מומלץ בחום, מטוסים חדישים, תפריט במטוס לנוסע, מסכים אישיים ומה לא. שדה התעופה בדוחה מדהים ברמות. יחס מצויין לישראלים ומעבר לכך אין שום תחושת עויינות.

מסלול (בקצרה) ובתי מלון: נחיתה בקולומבו, מפגש עם הסוכן הנהדר צ'אנקה ועם נלין המלווה האדיב ותחילת נסיעה.

הגעה לפנות בוקר למלון Habarana Village מלון חד קומתי מצויין, אוכל מגוון ועשיר. מנוחה כמה שעות ואחה”צ מקדש דאמבולה וסיור בכפר.

למחרת מבצר סיגיריה, מדהים, נוף עוצר נשימה, עמוס מאוד בתיירים וספארי גי'פים במיניאריה. חוץ מעדר פילים מרשים, ללא בבע”ח מיוחדים. בערב מסאג' לכולם (לא נקי ולא כייפי) .

יום שלישי - נסיעה לקנדי, סיור רגלי בשמורת Udawatta במסלול הקצר, סיור בעיר. ויתרנו על מופע הפולקלור לשמחתינו, ומשם למקדש השן - מתחם גדול ומרובה מבנים, לינה במלון Randholee, מלון חמוד עם נוף משגע, א.בוקר דלה.

למחרת נסיעה לנאוורה - איליה, בדרך- גנים בוטניים- ורפטינג/קפיצה ממפלים. משם הגעה לילית למלון Ramboda Falls -לוקיישן מטורף על המפל, אך מלון לא נקי. קימה ב-3:30 לפנות בוקר ונסיעה להורטון פליינס. הגעה לכניסה עם הזריחה המהממת והליכה בהורטן, עד הגעה “לקצה העולם” (הקטן והגדול) . מומלץ ולא לוותר. משם רכבת לElla - נוף משגע וגשר הקשתות. לינה ב-Lakskmis - סביר בהחלט, די נקי וצוות איכפתי.

למחרת - סיור במפעל תה ושיעור בישול.

יום 7 - נסיעה ל-Yala אדמס פיק וספארי בנשיונל פארק - לא ראינו נמרים. לינה ב- Chandrikahotel - מעולה, נקי, מקסים, בריכה ואוכל מצויין.

למחרת נסיעה למיריסה. בימים אלה ביקרנו בחוות צבי ים בBlow Hole, שווה לא לוותר, דייג על מקל, נסענו לגאלה ושטנו בנהר מאודו.

בלילה האחרון לינה בנגומבו במלון Suit 262. מלון בוטיק חדש, נקי, קטן ועם בריכה. מומלץ.