הסעות ציון סופיאב ”ציון מומלץ בחום!“
ציון חיכה לנו עם שלט באולם קבלת הפנים בשדה בוינה. הנסיעה איתו היתה נעימה ביותר!
הוא משלב את הנסיעה עם מידע על העיר, הסברים, ונותן טיפים מצויינים למקומות בילוי!
המחיר סביר, בעיקר לקבוצה, והחוויה טובה מאוד!
ציון דאג לנו לנהג בשבת שיאסוף אותנו לשדה בחזרה. הנהג הגיע בזמן והיה אדיב.
זמין בוואטסאפ. מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל