ראוש שוקולדהאוס ”מקום מומלץ לחובבי שוקולד“
הגענו לאחר יום חורפי, עלינו לבית הקפה בקומה השנייה, היה תור ארוך מאוד אבל היה שווה להמתין בשביל החוויה השוקולדית והאווירה. הזמנו קפה וקינוחים מדהימים, ממליצה לבקש לשבת ליד החלונות, ואז אתם משקיפים על הרחוב שבמקרה שלנו היה מקושט לכריסמס וזה הוסיף לאווירה. בסוף קנינו שוקולדים טעימים מהחנות למטה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל