חמאם וזנקילר ”חמאם טורקי“
באחד מימי אחר הצהריים, כשתרגישו מפורקים ותחזרו למלון מוקדם, מאוד מומלץ לנסוע לחמאם כלשהו. רובם אוספים אתכם מהמלון, אבל החיסרון הוא שאז אתם מגיעים בנגלה גדולה ומשקיעים בכם פחות זמן. אני הייתי בחמאם מאוד נחמד, שנמצא באזור הגראנד בזאר והעלות היא כ-30 אירו. יש חדר שניתן לנעול לשמירת חפצים ולהתארגנות לפני ואחרי. בגברים מטפלים "לעיני כולם" אז כדאי להביא בגד ים, לנשים יש חדר מיוחד ולכן אפשר להיות בלי בגדים (שזה הרבה יותר כיף). כשיוצאים עוטפים אותך במגבות, מגישים תה ואפשר לשבת בחדר ההמתנה, או לנוח בחדר במיטה. ניתן לחכות להסעה למלון אבל לדעתי זה מיותר כי צריך לחכות לעוד אנשים שיסיימו ותמיד יש פקקים, אז כבר עדיף להמשיך משם לסיבוב בשוק או למסעדה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל