פאני טראוול ”מאוד אחראים“
אירגנו לנו טיול מצוין. בחרו לנו בתי מלון טובים, מדריכים טובים, הסעות תמיד בזמן. במיוחד אהבתי שלאורך כל הטיול (כחודש) בדקו אצלנו שביעות רצון, לקחו אחריות והגיבו באופן מיידי לכל עניין או בקשה
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל