עונות ומזג אויר בברצלונה ”ברצלונה יפה בכל עונה!“
ביקרתי בברצלונה מספר פעמים בשנה. במאי כאשר מזג האוויר נינוח -לא חם מדי ולא קפוא, הכי כדאי לטוס, אבל כאן נכנסת בעיית המחירים. הם מוקפצים לאלפי יורו למספר לילות לכן מי שיכול להרשות לעצמו, מאי יוני ספטמבר ואוקטובר הם חודשים מצוינים עם מזג אויר מדהים. אך גם בחודשי החורף הקרים (דצמבר ינואר) ברצלונה מלאה בכל טוב. גשמים עזים באים לביקור פעמים אחדות וקר.
לפי דעתי עדיף לטייל עם צעיף ומעיל חמימים ולא בגופייה כשחם ומזיעים. יצא לי להיות בעיר המדהימה הזאת בתאריכים 20.12-1.1, חג המולד, כל העיר הייתה מפוצצת באורות ועצי אשוח, קישוטים ואנשים מלאי שמחה.
הכפור ואוירת החג עשו את העיר נוצצת. הקור בהחלט לא היווה מכשול או הפרעה מסוימת לטיול שלנו. ברצלונה מלאה בכל כך הרבה דברים מרתקים שמזג האוויר בדרך כלל האחרון שמשפיע. זהו בינתיים, מקווה שעזרתי קצת בהחלטות – שרק תיהנו ותבלו ברצלונה עיר נדירה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל