פאנק רנט א קאר ”לא ממליץ להשכיר רכב בפולין מחברת ההשכרה Panek“
שומר נפשו ירחק מחברת השכרת הרכב Panek.
אין נציג שמוסר את הרכב, ואין נציג שמקבל את הרכב בתום הטיול.
הזמנתי רכב ובפועל קיבלתי רכב נחות אבל את התשלום חייבו אותי על הרכב היקר.
בתום הטיול לא היה נציג שקיבל את הרכב חזרה, ולהפתעתי גיליתי שחייבו אותי בהשתתפות עצמית על שריטה בפגוש הקדמי.
ניסיתי להשיג את שרות הלקוחות ולאחר כשבועיים חזרו אליי עם תשובה שאין מה לעשות.
את הטיול ביצענו באוגוסט 2019 כך שזה טרי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל