מה'ס קיטשן ”מסעדה קטנה וביתית“
המסעדה ממש ליד מלון Ibis London Blackfriairs, מול תחנת הרכבת תחתית.אכלנו וחזרנו לאכול אצלם, האוכל טעים, ביתי. מנות גדולות מלא ירקות לקחנו עוף צלוי עם ירקות. המקום נקי גם בשרותים נקי. שימו לב נסגרת ב 15:00.
ממליצים בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל