”מסעדה קטנה וביתית“
המסעדה ממש ליד מלון Ibis London Blackfriairs, מול תחנת הרכבת תחתית.אכלנו וחזרנו לאכול אצלם, האוכל טעים, ביתי. מנות גדולות מלא ירקות לקחנו עוף צלוי עם ירקות. המקום נקי גם בשרותים נקי. שימו לב נסגרת ב 15:00.
ממליצים בחום.
קרא עודהמסעדה ממש ליד מלון Ibis London Blackfriairs, מול תחנת הרכבת תחתית.אכלנו וחזרנו לאכול אצלם, האוכל טעים, ביתי. מנות גדולות מלא ירקות לקחנו עוף צלוי עם ירקות. המקום נקי גם בשרותים נקי. שימו לב נסגרת ב 15:00.
ממליצים בחום.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג