הזמינו online
מלון ניצה ”החוויה שלי במלון “
שהייתי במלון הנ”ל ברומא והתאכזבתי למרות שבאתר Booking מופיע ציון גבוה. המלון ברחוב ראשי מעל מסעדות, והיה רעש החל משבע בבוקר.
החדר לא היה נקי בכל ארבעת הימים שישנו שם. פטריות ענקיות במקלחת, ואחסוך לכם תיאורים נוספים. האינטרנט לא עבד כמעט בכלל, למרות מה שכתוב באתר. היה תקלה בשרותים שטופלה רק למחרת, והמזגן לא עבד כל ארבעת הימים. האוכל בבוקר היה לחם, חמאה, שתיה וריבה. זהו!
לחיוב, הצוות נחמד, נענה לכל בקשה ונתן הדרכה והסבר. קרוב מאוד לרכבת ולכלל התחבורה וקרוב מאוד למסעדות לכל סוגיהן. אני לא ממליץ.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל