טיסות בורשה ”טיסה עם חברת לוט“
חזרתי לארץ ב-10/8/2013 בטיסה סדירה מוורשה. על אף המחיר המלא ששילמתי והעובדה ששריינתי מבעוד מועד את מיקום הישיבה במטוס וכן הזמנתי ארוחות ילדים, גיליתי לתדהמתי כי לוט החליטה באופן חד צדדי ובלי הודעה מוקדמת (גם לא ברישום לטיסה לטובת הנוסעים שלא עודכנו באתר או במייל), להפסיק לספק שירותי מזון בטיסה. יתרה מכך, היא החליפה את השירות ששולם במלואו ומראש, באפשרות לרכוש בכסף נוסף ארוחות.
כל ניסיון לקבל פיצוי בגין המחיר המלא ששולם, לעומת השירות של ה-Low Cost שהתקבל בפועל לא נענה. מעולם לא נתקלתי ביחס מחפיר כלכך וכלכך חד צדדי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל