טיסות בברצלונה ”לא לטוס איבריה“
מנסיון אישי, גם בטיסות סדירות, בקו תל אביב - מדריד, לא לטוס עם איבריה. החברה מבצעת אובר-בוקינג בצורה שיטתית ומשאירה נוסעים במדריד עד לטיסה הבאה. מנסיון שלי ושל עוד 30 ישראלים שהגיעו לעבודה אחרי החגים באיחור של יום. כמו כן הפיצוי שמקבלים הוא חצי ממה שהם מבטיחים. בנוסף תמיד מחליפים מטוס בברצלונה למרות שבכלל לא אמורה להיות עצירה.
ולסיכום, מי שחושב שצרפתים אנטיפטים - לא פגש עובד איבריה מעולם (אבל שאר הספרדים אחלה).
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל