אביחי בקר - הולך בברלין ”המלצה חמה על המדריך אביחי בקר“
מצטרף לכל הממליצים שבאתר.אביחי מכיר את ברלין ככף ידו והוא בעל ידע אנציקלופדי ממש.
בנוסף - הוא סימפטי ונעים הליכות.הסיור אתו היה ממש חוויה.אנו מתכוונים לחזור לברלין לסיור/ים נוסף/ים עם אביחי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל