הולה שלום ”ממליצה לטיולים דרך שלום hola ועל מדריכה מיקי שטיינברג“
היינו בחרונה ומוזיאון סלבדור דאלי עם המדריכה מיקי שטיינברג דרך החברה שלום Hola. מאוד נהנינו מנסיעה והדרכה. מיקי הייתה מאוד נעימה, נחמדה וההסברים היו מאוד מעניינים. היו איתנו תיירים שהיו דרך החברה בכמה טיולים. ממליצה בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל