אסיאטיקה טראוול ”ויאטנם המדהימה דרך חברת אסיאטיקה“
נסענו 2 גיסות לויאטנם ל-15 יום דרך חברת אסיאטיקה בוויאטנם. טיפלה בנו הלן המקסימה שנתנה לנו שירות יוצא מן הכלל. הטיול מרגע הנחיתה היה מתוקתק ומאורגן להפליא. בכל מקום המתין לנו נהג עם רכב גדול ומדריך עם ידע נרחב. בתי המלון ברמה 3 כוכבים שבחרנו לא נפלו מרמה של 5 כוכבים. השייט בהלונג ביי היה מוצלח מאוד והאניה היתה מעולה. אפילו הנסיעה ברכבת לילה לסאפה הייתה חוייה מדהימה. אני ממליצה מאוד להיעזר בשרותיה של החברה הן מבחינת המחיר והן מבחינת האיכות והשירות.
תודה רבה לכם חברת אסיאטיקה וכמובן להלן על כך שאירחה אותנו בביתה והכרנו את משפחתה המדהימה. ועל כך שגרמתם לנו להינות מטיול יוצא מן הכלל. ממליצה מאוד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל