ג'ו נהג בבודפשט ”ג''ו הנהג מספר אחד!“
קבענו עם ג''ו להפגש ליום כיף וטיולים לא ידענו לקראת מה אנחנו הולכים אבל חייבת לומר שזה היה אחד הטיולים הכיפיים שעשינו.הוא היה מאוד מקצועי, שירותי, אדיב, מצחיק מאוד, ועמד בזמנים.
לקח אותנו לנופים עוצרי נשימה, מסעדה מדהימה וטעימה.
נתן לנו גם כמה טיפים טובים.
מאוד מרוצה מהשירות שלו ואין ספק שנזמין אותו דוב בפעם הבא שנגיע ממליצה בחום ובאמת מהלב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל