אסיאטיקה טראוול ”אסיאטיקה - סוכנות מומלצת ביותר לטיול בויאטנם . ( 2022)“
אסיאטיקה - שירות יוצא דופן!
החלטנו לנסוע לויאטנם יחסית ברגע האחרון בתקופה הכי חמה, לקראת החגים. מהר מאוד מצאתי את עצמי מתקשר עם 4 סוכנים שונים בויאטנם וניסינו לבנות תוכנית ע"פ מה שלמדנו בעצמנו. כמובן שכל הסוכנים שמחו לעבוד מולנו אבל מהר מאוד הרגשתי שהכימיה והתקשורת המצויינת היא עם אסיאטיקה. קיבלתי תשובה לכל שאלה והם היו מכוונים מאוד לבקשות ולמסלול שתכננו כולל ההערות מהניסיון שלהם. לאחר השוואה בין התוכניות היה לי ברור שהם בהחלט קשובים לרצונות שלנו ולא דוחפים למסלול נוח מבחינתם כמו ההאחרים. בהשוואת המלונות ראיתי שאת אותו המלון חברה אחת משווקת כ 4 כוכבים ואסיאטיקה משווקת את המלון כפי שהוא היה 3 כוכבים. זה בהחלט העלה בי את תחושת האמון בהם. מבחינת המחיר הם היו הכי אטרקטיביים. לאחר שבדקתי את מכלול התוכנית הבנתי שמקבלים את אותה התוכנית במחיר תחרותי יותר ולכן בחרנו בהם. חזרנו השבוע מויאטנם מרוצים מהשירות כולל שינויים שנאלצנו לעשות תוך כדי הטיול (מזג אוויר וכוי) , גם כאן המענה המהיר לכל בעיה או שינוי היה מצויין. במהלך כמעט כל יום הם בדקו שהכל מתנהל כשורה ואנחנו נהנים. הופתעתי ביום האחרון כשהודיעו לי שהם חייבים לי כסף כתוצאה מאי עמידה ב 100 בתוכנית המקורית. לא סכום גדול אבל מי היה עושה זאת? בשורה התחתונה תמורה מלאה לטיול מושלם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל