אסיאטיקה טראוול ”מעולה! מקווים לחזור לויאטנם וזה יהיה רק עם אסיאטיקה ואנני“
יצאנו (זוג פנסיונרים) לטיול של חמישה וחצי שבועות ב 3 מדינות במזרח הרחוק, שהתחיל בויאטנם וללא ספק החלק של אסיאטיקה בטיול היה מעולה! , לא פחות. התכנון עם אנני Annie המקסימה שהתאימה עבורינו את התכנית לכל הבקשות הרצונות והמגבלות, שלנו היה מקצועי, ולקח בחשבון את הכל.
הא המדריך שליווה אותנו ברוב הזמן היה בעל ידע, קשוב ודובר אנגלית ברמה גבוהה ולא פחות חשוב בעל מבטא שמתאים לתיירים (: מה שגרם לשיחות הארוכות שלנו לקלוח בשטף ולהסברים להיות עמוקים וברורים מאוד.
הכל יחד יצר טיול מגוון מפנק מעשיר ורב תחומי. אין מילים להביע את תודתנו והערכתנו. בזמן הקצר ששהינו שם (12 יום) לא ראינו מספיק מהמדינה המהממת הזו ואם נחזור לויאטנם, מה שהיינו מאוד רוצים, זה יהיה רק עם אסיאטיקה ואנני.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל