איי טי טי אסיה טראוול ”18 יום בויאטנאם -בעזרת Giang מסוכנות ATT“
אנחנו זוג מבוגר. חזרנו השבוע (סוף ינואר) מ-18 יום בויאטנאם. הטיול תוכנן ואורגן על ידי Giang מסוכנות Att.
איו לנו מילים לתאר את הערכתנו: החל בשלב התיכנון, תוך פינג-פונג ארוך של בקשות שלנו ותגובות של ציאנג, הכנת מסלול הגיוני, הכולל את כל תחומי העניין שלנו (בגדול החלטנו לוותר על סאפא הצפונית בגלל העונה, התיירותיות והרצון לא “לרוץ” אלא להכיר לעומק. התחלנו מסייגון, דלתת המקונג, מערות הקוצ''י וצפונה מבון מה טוט לדאלאת - בעזרת שני רוכבי אופנועים שהם גם מדריכים מעולים בעצמם שג''יאנג התאימה לנו, הויאן, והאנוי.
התיאומים, טיסות הפנים, ההעברות משדה התעופה, המדריכים המעולים בכל איזור, דוברי אנגלית מצוינת - כל אלה אורגנו על ידי ציאנג, שבדקה כל יום אם הכל מתקתק.
מכיוום שהימים האחרונים חלו בראש השנה הסיני - הוזמנו אל ביתה ומשפחתה של ציאנג וראינו מקרוב את החיים והמנהגים.
פשוט מושלם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל