מידע חיוני נוסף בהודו ”העוני והזוהמה בהודו“
נסענו אב ובן בספטמבר 2006 להודו. הנה רשמינו:
אין מה לומר, הודו מלוכלכת, ממש ג`יפה. אמנם יש מקומות מלוכלכים יותר ומלוכלכים פחות אבל הממוצע מלוכלך לתפארת. הריח מלווה את הלכלוך הן מטעמים של ריקבון אורגני והן בגלל הפרשות הפרות, הכלבים והאנשים. ה``תיקון`` – אחרי ימים ספורים מפסיקים לנשום מהאף או שמתרגלים וזה מפסיק להפריע ולזעזע, כמובן מפתחים גמישות מפתיעה בעיקר כשהולכים בלילה נעולים בסנדלים בסמטאות מרוצפות מוקשי פרות ושאר הפתעות רכות.
העוני והאומללות: בכל מקום בו יש אנשים רבים, נמצאים קבצנים המציגים לראווה (ואף דוחפים לך ישר לפנים) את הנכויות מהן הם סובלים וזאת במטרה לשכנע את בעלי הממון (שם נרדף לתיירים) להיפרד מכמה רופיס לטובת האומללים. ה``תיקון`` – לומדים להסתכל בלי לראות, אין ברירה, מידי פעם משחררים כמה רופיס אבל בבודדת, דיר בלאק לתת למישהו קצת כסף בתוך קבוצה של קבצנים שכן אז יש עליהום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל