שאטל בודפשט ”להתרחק מהסעות ה-Shuttle או Minibud“
כשנחתנו בבודפשט קנינו את כרטיסים להסעות משדה התעופה עד המקום בו שהינו וחזרה מאותו מקום לשדה התעופה. הנהג היה לא אדיב וזה עוד מילא כי את ההסעה חזרה החברה בכלל לא ביצעה - הם אמורים לאסוף אותנו ב-3 בבוקר ולא הופיעו. התקשרנו לטלפון ולא ענו, נאלצנו לשלם על מונית. לאחר מכן שפנינו לחברה לקבל החזר עבור המונית - הם לא הגיבו. להתרחק מהסעות ה-Shuttle או Minibud.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל