אסיאטיקה טראוול ”סוכנות נסיעות אסיאטיקה, האנוי“
סוכנות נסיעות מקסימה.
ג''ני ונגא, שתי בחורות מהממות, עזרו לנו בתכנון וארגון טיול מחוץ להאנוי.
הכל היה מתוקתק להפליא,
התקשורת איתן היתה נעימה ויעילה מאוד. באמצעות מיילים ודרך הוואטסאפ.
ממליצה בחום על ג''ני ונגא בפרט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל