תחבורה ציבורית ומוניות בלונדון ”אופן השימוש בכרטיס התחבורה הציבורית אויסטר (Oyster)“
ביקרנו בלונדון משפחה (2 מבוגרים ו-3 ילדים) במהלך חודש אוגוסט, רכשנו 4 כרטיסים (הילדה הקטנה מתחת לגיל 11 על כן לא צריכה כרטיס והכניסה עבורה חינם) בתחנת יוסטון בחנות ייעודית בה המתנו 40 דקות בתור! בכניסה לטיוב (Underground) נאמר לנו להיכנס עם הילדה בדלת הרחבה המיועדת לנכים, אז העברנו בקורא הכרטיסים כרטיס אחד בלבד ועברנו בדלת כולנו. וכאן הטעות הגדולה! מכיוון שביציאה מהתחנה העברנו כרטיס אחר, וכך צברנו קנס אותו גילינו רק לאחר מספר ימים של שימוש כששניים מהכרטיסים פתאום “אזלו” ולא יכולנו לצאת מתחנה. כמובן שעובדי המקום המאוד אדיבים עזרו לנו להטעין הכרטיסים וגם ביטלו לנו את הקנס. כשרוכשים מספר כרטיסים חשוב מאוד שלכל אחד יהיה את הכרטיס שלו אותו יעביר גם בכניסה וגם ביציאה מתחנה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל