הנהג מריו ”ממליץ מאוד“
ממךיץ בחום, בן אדם אמין וטוב, שולט בשפה העברית ברמת שיחה ודיבור.
ליווה אותנו לכל אורך הטיול בורנה מרגע הנחיתה עד ההמראה חזרה לישראל.
מחירים טובים.
אין על מריו בחור זהב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל