הנהג מריו ”אדם ישר ואמין, שירות זהב. שווה זהב.“
נהג אמין ודייקן, סגר לנו פינה בהלוך ובחזור, נסע בשבילנו 500 קמ בכדי לאסוף אותנו, קבוצה שנתקעו בגבול אוקראינה, בלי בטחונות, אין כמוהו נאמן, ונעים ממליץ בחום
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל