תאי טורס תאילנד ”אדיבות ויושר“
הזמנתי מסלול שלם אני ועוד 4 חברות, ואנחנו רוצות להגיד שחשנו תחושת בטחון לא רגילה, בהתחלה זה היה נראה יותר מידי טוב בכדי שזה יהיה אמיתי, הנציג היה קשוב ובאמת ניסה להרכיב מסלול לפי הצרכים שלנו דבר שעכשיו אני מבינה. מומלץ מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל