אקוואלון ”מרחצאות חמים לא מומלצים כלל ביער השחור“
ביקרנו במרחצאות חמים בשם Aqualon שנמצאים בעיירה Bad Sackingen שבדרום היער השחור. ההמלצה שלי היא לא לבקר שם: הבריכות קטנות ולא מתוחזקות כלל והמקום נראה כמו משנות ה-80 (במובן הלא טוב שלהם).
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל