אסיאטיקה טראוול ”טיול מושלם בויטנאם עם אסיאטיקה“
לפני הנסיעה לויטנאם, קבלנו מספר הצעות מחברות שונות, אך "אסיאטיקה" עלתה על כולם בשרות, בזמינות ובמקצועיות. הסוכנת שלנו היתה הלן, שעשתה עבודה מצוינת על ידי זה שהיתה זמינה בווטצאפ ובמיילים, הבינה את הצרכים שלנו ותפרה לנו טיול מתאים מאוד לרצון שלנו. הלן היתה מקצועית מאוד, מכירה את כל האתרים, המקומות, האטרקציות, בתי המלון וכד''. לא חסכה מידע וענתה לכל שאלה באדיבות ובאחריות. מרגע הנחיתה וסדור הויזה בשדה התעופה בהאנוי הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. השרות במהלך כל הטיול היה מדויק, בחירת בתי המלון, תזמון הנסיעות, הטיולים והטיסות הפנימיות. גם כשנזקקנו לשינוי במהלך הטיול זה התבצע על ידי הלן במיידיות ובאדיבות. למזלנו הרב היה אתנו מדריך בשם הא, שהדריך אותנו 10 ימים ראשונים. אנחנו מרגישים בני מזל שזכינוו במדריך כמו הא. מקצועי, בעל ידע עצום, חברותי, נחמד ועם אנגלית מצוינת וברורה.
ממליצה מאוד בחום ובשמחה על חברת אסיאטיקה ועל הלן כסוכנת שלהם ועל הא המדריך.
אורלי דולב וחברים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל