מריוס כאטאלין ”לרומניה עם הנהג המסור האחראי -רוזבן גבריאל( אח של מריוס)“
הסתכלנו בהמלצות של המטייל ובחרתי במריוס, הוא שלח לנו את אחיו גבריאל.
רוזבן, הגיע לשדה תעופה וחיכה לנו ומשם נסענו ישר למכרות המלח, חיכה לנו והמשכנו.
בטיול הייינו איתו יומיים כשהוא מדייק בשעה שקבענו, אפשר להגיד שהוא ממש מקסים,
אדיב, סבלני תמיד עם חיוך עם שלווה ורצון לעזור, אחד האנשים המדהימים שפגשנו,
לקחנו אותו שוב לעוד יומיים, היה נהדר.היינו בפרלמנט, בטירה של דרקולה, בברשוב,
אפילו נסענו לבולגריה איתו לקבר של פלא יועץ, חיכה בסבלנות עד שטבלנו והתפללנו ומשם
גם הלכנו לפיקניק הדנובה, למחרת חיכה לנו ושוב כל מה שביקשנו עשה במאור פנים,
נהנינו מאוד איתו וממליצים בחום עליו, דרך אגב, נהג מאוד זהיר ואחראי, כל הכבוד👏👏👏👏
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל