הדירה של חוזה ”לינה בדירה קרובה לסגרדיה פמיליה“
ישנו אצל חוזה בדירה – דרך airbnb אחלה מיקום – רחוב ראשי, מלא אוטובוסים וקרוב למטרו. חוזה בחור סבבה. מסביר מה שצריך ודובר אנגלית. יש עליו המלצות טובות. דירה מאורגנת. הוא משכיר מתוכה 3 חדרים. 2 זוגיים ואחד מיטה זוגית+יחד.
אחרי שמתגברים על המבוכה של לישון בבית של מישהו שלא מכירים, אז זה די סבבה. יש מטבח עם כלים, מקרר, תנור ומיקרו. אפשר לבשל כל מה שקונים.
חיסרון – מקלחת אחת לכל האורחים וחוזה – ואפשר להתקלח עד 11 בלילה (חוקי הבית). חוצמיזה- הכל נקי ומסודר, יש שמפו וסבון במקלחת. דירה בקומה 12 עם נוף לים. ויחסית זול.
אנחנו שילמנו כ-150 אירו ל-3 לילות לחדר של ה-3 +מרפסת. יעני, 50 ללילה ל-3 אנשים. בסוף חודש אפריל. מינימום הזמנה 2 לילות. אני משער שבעונה המחירים עולים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל