אסיאטיקה טראוול ”אחלה אסיאטיקה!“
בשנה שעברה יצאנו לטיות של 17 לילות בויאטנם. התלבטנו אם לארגן בעצמנו כהרגלנו, או להשתמש בשרותיהם המומלצים של אסיאטיקה. בחרנו בגברת דאו, סוכנת של אסיאטיקה, ויחד איתה תפרנו טיול לתפארת! השרות לכל אורך הטיול היה קשוב, מסור, מדויק ואדיב ביותר. הטיול ענה על כל צרכינו, נתפר לפי מידותינו, ועשה שינויחם במקום על פי הצורך! הגב, דאו שמרה איתנו על קשר רציף והפכה את הטיול למפנק ומהנה ביותר! בדקנו גם מחירים ונוכחנו לדעת שהם זולים בהרבה ממה שהיינו משיגים לעצמנו באופן עצמאי.
אחרינו נסעו שני זוגות חברים עם הסוכנות לויאטנם, והשנה נסע זוג חברים ללאוס, וכולם הודו לנו מאודדדד על הטיפ להשתמש בשרותי אסיאטיקה כי הם פשוט מצוינים!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל