חברת ארט נאו ברלין ”ליאת - מדריכה מכל הלב, מומלץ בחום“
סיירנו שלושה ימים בברלין עם המדריכה ליאת, סיורים יפהפיים ומקוריים ביותר, והדרכה מעולה, ליאת, אומנית, צלמת ומדריכה מכל הלב עם הרבה הומור וידע, בעיקר דואגת שתחוו את העיר מקרוב ובאותם המקומות המיוחדים, החצרות, והחללים אליהם בד”כ לא יודעים להגיע לבד, יצאנו עם ליאת לסיור לילה, לסיור תערוכות חדשות, ולסיור הכרות עם העיר, כל הסיורים היו מוצלחים ומעולים, מדריכה אותנטית ולא מסחרית המציעה סיורי איכות בברלין, מומלץ בחום, שווה להכיר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל