בטיחות ואזהרות בברצלונה ”השפה בברצלונה ובטיחות“
להלן שני דברים חשובים שכדאי לדעת כשאתם מגיעים לברצלונה:
דבר ראשון השפה: הקטלונים מדברת קטלונית, לא ספרדית ובטח שלא אנגלית. אז כדי שתוכלו לתקשר שם, חובה לקחת שיחון עברי ספרדי שימושי, אם יש שיחון קטלוני עברי זה עדיף אבל לא בטוחה שיש דבר כזה. הם אמנם מדברים קטלונית, אבל ספרדית הם מבינים גם ותוכלו לתקשר איתם (אני יודעת ספרדית אז דיברתי איתם בספרדית והם ענו לי בקטלונית, לא הבנתי הכי מה אמרו לי אבל לפחות הם הבינו מה אני רוצה). רק עם אנגלית יהיה לכם קשה להסתדר שם, מעט מאד מדברים שם אנגלית.
בנוגע לבטיחות, יש שם הרבה כייסים וכשאתם הולכים במיוחד לרחוב הראשי הלה רמבלה (פשוט הרחוב הזה מפוצץ אנשים ושם הכי קל לסחוב לכם כסף) מומלץ לקחת איתכם פאוץ' פנימי לכסף ששמים מתחת למכנס, לא להסתובב שם בלי פאוץ כזה אם אתם רוצים להעביר את הטיול עם כל הכסף שלכם, ובכלל תיזהרו מכל מי שנצמד אליכם יותר מידי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל