בטיחות ואזהרות בברצלונה ”ברצלונה - עיר של גנבים...“
איך רק אחרי שחזרנו כולם נזכרו לאמר לנו שברצלונה ידועה בגנביה?
יצא לנו להיתקל בהם אישית פעמיים באותו היום. בפעם ראשונה בצהרי היום בשוק לה בוקריה תוך כדי ארוחת צהריים שלפה אישה מבוגרת את המצלמה שהיתה בעגלת התינוק ונעלמה (אנחנו לא הבחנו, אבל אחד המלצרים קלט אותה, עד שהבנו מה קורה היא והמצלמה התפוגגו). הבנו את הרמז, רוקננו את הארנק והצמדנו את התיקים לגוף, מה שלא מנע מהארנק של אישתי להעלם באורח פלא מהתיק בשעת ערב מאוחרת של אותו יום (כנראה במטרו). בבילוי קצר בתחנת המשטרה לצורך הגשת תלונה, נתקלנו בעשרות רבות של תיירים שעברו חוויה דומה. בקיצור- החבר`ה יודעים את העבודה, צאו מנקודת הנחה שאתם משמשים כמטרה ללא מעט אנשים שזו פרנסתם והתנהגו בהתאם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל