מסעדת נובלינו (כשרה) ”מסעדה חלבית מעולה“
המסעדה ממוקמת ברובע שיש בו הרבה יהודים והיא חלבית וטובה מאוד. הייתי בה פעם אחת עם חבר חזרתי שוב כעבור יומיים. מוגשים במקום: מרקים, דגים, פסטות, פיצות, סלטים, עוגות וקינוחים. המסעדה יפה שקטה, צבועה בצבעים נעימים ויש גם חדר לאירועים. מתאימה מאוד לבילוי ערב וגם לצהריים. מתאים לזוגות ומשפחות עם ילדים. פוגשים במסעדה את יהודי המקום. המחיר סביר, אולי מעט יקר ממנות דומות בארץ אבל זה תלוי בשער האירו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל