פאני טראוול ”אין מילים לתאר“
למרות שאני נעזר רבות בהמלצות שמופיעות פה באתר, זאת הפעם הראשונה שאני כותב וממליץ וזאת מהסיבה הפשוטה, שלא פגשתי מעולם אדם זר שבסך הכל עושה את עבודתו והתחברתי אליו כ"כ.
ויקי פשוט מדהימה בלשון המעטה, ארגנה לנו, משפחה של 5 נפשות, מסלול מדהים ואיכותי במרכז וצפון וייטנאם. מרגיש שויקי ואח שלה ג''ו שעובד איתה, מקושרים עם החברות והאנשים הכי איכותיים בוייטנאם. היא הייתה בקשר איתנו לפני ההגעה ובמשך השהות בדקה בכל יום שהכל בסדר, הייתה גמישה לשינויים תוך כדי מסלול באופן מדהים והשאירה לנו טעם חזק לעוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל