המדריך דויד קובוס ”מדריך לברצלונה“
לקחנו שני טיולים עם דויד באוגוסט האחרון (2017) , האחד סיור דרקונים, והשני סיור באופניים. בשניהם היה פשוט נפלא - הכל היה בזמן, דויד היה קשוב וסבלני, הסביר לא יותר מדי ולא פחות מדי, גישה נהדרת לילדים, חיבור מהיר ומצוין עם כולנו, אישי ובפורום מצומצם. זה בדיוק היה מה שחיפשנו - להסתובב עם הילדים, להכיר את העיר וגם לזכור מזה משהו. לא טריוויאלי בכלל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל