מידע חיוני נוסף בהודו ”תפעול וניקוי msr בהודו“
Petrol בהודו זה דלק מכוניות. אם הצבע של הדלק שאתה מדבר עליו כחול אז מדובר בנפט (Kerosene). אם בזמן שאתה מפעיל את הבנזניה האש שלך צהובה ויש הרבה פיח ולמרות תיפעול נכון של לחץ אתה לא מצליח ליצור להבה כחולה יפה אז צריך להחליף דיזה.
כיוון שאני אישית עבדתי בהודו עם בנזינה אני בספק שאתה עובד עם דלק שמצריח את הדיזה השניה (כיא נעודה לדלק באיכות ממש ממש נמוכה והדלק בהודו הוא באיכות טובה). כיוון שעבדת עם דלק מכוניות שיוצר פיח רב, היה לך הרבה פיח. אתה צריך לנקות היא תתלכלך לך שוב מפיח בנזניה זה דבר מלכלך. בכל מקרה נזק אמיתי לא יקרה אם לא תעשה כלום מכיוון של - MSR יש מנגנון ניקוי עצמי ככה שחור הדלק מתנקה בעמו רק צריך לנער את הבנזניה (אם אתה רוצה, אתה יכול עם מטלית לעבור על הבנזניה, לדעתי מיותר).
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל